Cechy dobrze zaprojektowanej ulotki

Ulotki reklamowe to ciągle stosowany sposób na marketing lokalny. Wydawałoby się, że w dobie internetu i mediów społecznościowych ten rodzaj reklamy przestanie mieć rację bytu. Tymczasem jest wprost odwrotnie, a ulotki są jeszcze wsparciem dla kampanii reklamowych prowadzonych w nowoczesnych mediach internetowych. Fakt jest taki, że rozdawanie ulotek ma sens wówczas, kiedy reklamujemy lokalnie działający biznes. Kiedy chcemy pozyskać klientów z okolicy, w której prowadzimy swoją firmę.

Jakie informacje zamieścić na ulotce?

druk ulotek w poznaniuZaprojektowaniem ulotki reklamowej można zająć się we własnym zakresie. Jest to tak prosta forma przekazu treści reklamowej, że nie potrzebna jest do tego pomoc specjalistów od marketingu. Wystarczy, że napiszemy na ulotce najważniejsze informacje, podamy wszystkie dane kontaktowe, a wszystko będzie czytelne i zrozumiałe dla odbiorcy. Najważniejsze informacje, które trzeba zawrzeć na ulotce zmieszczą się w kilku zdaniach. Jeśli już stworzymy projekt ulotki to pomoc będzie potrzebna przy jej wydruku. Robienie tego na własnej drukarce może być kompletnie nieopłacalne. Natomiast drukarnie, które oferują druk ulotek w Poznaniu liczą sobie za sztukę po kilka groszy, jeśli zamówimy większą partię ulotek. Wracając do ich projektowania to na ulotce należy napisać dokładnie, jakie usługi czy produkty oferujemy. Nie można napisać za dużo, ponieważ potencjalni klienci nie będą chcieli czytać zbyt długiej treści. Zasada, jaka obowiązuje to krótko, zwięźle i na temat. Poza dobrze sprecyzowanymi informacjami trzeba podać wszystkie swoje dane kontaktowe. Numer telefonu kontaktowego powinien być napisany dużą czcionką, żeby łatwo wpadał w oko i mógł być łatwo zapamiętany. Na ulotce można podać też stronę internetową czy profil na portalu społecznościowym. I wtedy właśnie można uzyskać najlepszy efekt, jeśli ulotką zareklamujemy swoją stronę www. Jeśli ktoś będzie naszymi usługami zainteresowany to wejdzie na stronę, gdzie będzie mógł zapoznać się z wszystkimi niezbędnymi informacjami.

Ulotki reklamowe to skuteczna forma reklamy, której używa się od wieków. Trudno nawet znaleźć informację, kiedy stworzono pierwsze ulotki reklamowe. Dzisiaj tą formę reklamy można połączyć z marketingiem internetowym. Trzeba na ulotce podać wszelkie dane kontaktowe oraz adresy stron internetowych i portali, na których mamy swoją reklamę. Na ulotce trzeba wszystko napisać czytelnie i zrozumiale, a także wyróżnić numer telefonu. Dzięki temu każdy potencjalny klient łatwo się z nami skontaktuje.