Nocleg w eleganckim apartamencie

Co roku, w ramach wakacji, jeździmy z całą rodziną nad morze. W tym roku postanowiliśmy spróbować czegoś nowego. Pokażemy naszym dzieciom góry. Żeby nie zaczynać od trudnych tras, zarezerwowaliśmy nocleg w Karpaczu. Tutejsze trasy górskie są bowiem bardzo proste i przyjemne. Mogą z nich śmiało korzystać całe rodziny z dziećmi. Jak chodzi o noclegi, to byłam zaskoczona, jak duży jest tutaj wybór. I ceny też są całkiem atrakcyjne. Pewnie głównie z tego powodu, że rezerwacji dokonywaliśmy długo przed rozpoczęciem sezonu.

Apartament w górach dla całej rodziny

wynajem apartamentów w karpaczuMamy już wiosnę, warto, więc, pomyśleć, w jaki sposób chcielibyśmy spędzić wakacje. W końcu do lata pozostało bardzo niewiele czasu. Te dwa miesiące, które pozostały do czerwca, zlecą bardzo szybko. Dlatego postanowiliśmy z rodziną zarezerwować miejsca na wakacyjny wypoczynek. Tym razem spędzimy go w górach. Za cel naszej podróży wybraliśmy Karpacz. Mamy małe dzieci, a tutaj jest sporo bardzo prostych, przyjaznych dla rodzin tras., z których będziemy chcieli skorzystać. Z racji tego, że chcemy przeżyć te wakacje wygodnie, zdecydowaliśmy się na bardziej luksusowy nocleg. Jak chodzi o wynajem apartamentów w karpaczu, to można się załapać na bardzo ciekawe promocje. Obowiązują one zazwyczaj na kilka miesięcy przed rozpoczęciem sezonu. W Karpaczu powstaje coraz więcej hoteli, które mają w swoich ofertach apartamenty. Ten, który my wynajęliśmy, jest dość duży i składa się z dwóch pokoi, salonu, aneksu kuchennego oraz z łazienki. Jest to naprawdę wygodne rozwiązanie przy dwójce dzieci przed dziesiątym rokiem życia. W apartamencie spędzimy tydzień. Oczywiście przez większość czasu będziemy spacerować po górach. Odwiedzimy też różnego rodzaju okoliczne atrakcje. Hotel, w którym będziemy nocować, oferuje też w cenie noclegu dostęp do basenu. Jest to doskonała informacja na wieczory. Będziemy bowiem mogli po całym dniu się zrelaksować we wodzie. A nic tak nie odpręża jak jacuzzi. Na basenie jest też wydzielona strefa dla dzieci, co bardzo ucieszyło nasze pociechy.

Tegoroczne wakacje spędzimy po raz pierwszy w górach. Z racji tego, że wybieramy się tam z dziećmi, wybraliśmy najprostsze trasy, a te znajdują się w Karpaczu. Udało nam się wynająć apartament w bardzo przystępnej cenie. Znajduje się on w niedawno wybudowanym hotelu, w którym w cenie mamy dostęp do basenu. Cieszą się z tego nie tylko nasze dzieci, ale również my. Po całym dniu aktywności górskiej będziemy bowiem mieli możliwość zrelaksować się we wodzie.