Ograniczając wielkość nadruku zmniejszamy cenę produkcji reklamówki

Przeciętny człowiek chodzi na zakupy kilka razy w tygodniu. Oczywiście są rodziny, którym udaje się „zorganizować” większy wypad raz w tygodniu, na przykład w sobotę, i wtedy wszystko kupić, ale najczęściej kupujemy w różne dni tygodnia. Dlaczego? Bo przyzwyczailiśmy się do codziennych promocji, do sklepów „pod nosem” i do kupowania świeżych produktów. Przy tym kupowaniu nie wszyscy zwracają uwagę na pewny szczegół, dosyć istotny, mianowicie torby do pakowania zakupów.

Gruba reklamówka foliowa w wielokrotnym użytku

grube reklamówki foliowe z nadrukiemDla klienta są one ważne, ponieważ potrzebuje czegoś do transportu swoich zakupów. Jednak z perspektywy sprzedawcy również powinno być istotne, jaka to reklamówka jest, ile kosztuje i co jest na niej nadrukowane. Jeśli sprzedajemy już grube foliówki, to warto, by miały one firmowy nadruk. Niech mają coś, co kojarzy się z marką  – może logo, hasło albo grafikę. Ważne, by klient ciągle korzystając z niej przypominał sobie o naszej firmie. A jeśli reklamówka będzie gruba, znaczy, że będzie również wytrzymała. Jeśli jesteśmy w stanie kupić kilogram gwoździ w torbie papierowej, a suchą „spożywkę” spakować do torby bawełnianej, tak kilka kilogramów ziemniaków czy włoszczyzny, najlepiej się transportuje w mocnej reklamówce. Również grube reklamówki foliowe z nadrukiem świetnie będą się spisywały do transportu rzeczy wilgotnych, ostrych czy brudzących. Idealnie byłoby, gdyby takie reklamówki były wielokrotnego użytku. Mamy wtedy wpływ na środowisko i jego ochronę. Pamiętajmy, że zlecając producentowi ich produkcję postawiliśmy na dobrą i wytrzymałą jakość. Klient sobie to bardzo ceni. Kolejną rzeczą jest cena toreb foliowych. Pamiętajmy, że im drożej zamówimy u producenta, tym drożej my będziemy musieli je sprzedać. Dlatego warto porównać cenniki, ale nie powinny być one jedynym wyznacznikiem. Nie schodźmy z jakości. Już lepiej ograniczmy nadruk. Zamiast wielkiego formatu, zlećmy wykonanie mniejszego, ale bardziej wyrazistego. Reklamówka nie ma być artystycznym dziełem, ale przydatnym gadżetem, przypominającym naszą markę.

Tylko wtedy jej produkcja i sprzedaż ma sens. Również nie zmniejszajmy grubości kosztem jakości. Plastik musi być wytrzymały, to zasadnicza kwestia. Jeśli torba będzie za słaba, nie spełni swojego zadania. Takie założenia trzeba przyjąć na początku i wtedy sukces jest gwarantowany. Szczególnie, że Polacy przyzwyczaili się do toreb foliowych. To, co trzeba zmienić w mentalności klientów to to, by korzystali z toreb plastikowych wielokrotnie.