Profesjonalna reklama w Poznaniu

Moja firma dopiero zaczęła swój rozwój na lokalnym, poznańskim rynku. Dlatego potrzebowała zastrzyku dobrej reklamy, odpowiedniego rozgłosu, który pozwoli jej wejść na wyższy poziom – zdobyć nowych klientów, poszerzyć asortyment dla tych stałych, ale także pozyskać nowych, utalentowanych pracowników. Chciałam, by moja firma przyciągała do siebie ciekawe osobowości, ale także, oczywiście – kupców, którzy będą wracać za każdym razem, gdy odczują taką potrzebę. 

Kompleksowa i działająca reklama dla firmy

dobre studio reklamy z poznaniaChciałam stworzyć dla mojej firmy pełną kampanię reklamową. Razem ze stworzeniem nowego logo, strony internetowej, odnowieniem samego budynku firmy – byłam gotowa na wszystko. Zaczęłam zatem oceniać, które studio to te dobre studio reklamy z poznania. Potrzebowałam prawdziwych profesjonalistów, którzy za włożone przeze mnie środki, opowiedzą zachęcającą, ale także prawdziwą, opowieść mojej firmy i sprawią, że pojawi się u moich drzwi o wiele więcej klientów niż dotychczas. Studiów reklamy jest wiele, nawet na samym, lokalnie poznańskim terenie. To bardzo mnie uspokoiło – znaczyło, że studia muszą rywalizować między sobą o coraz lepsze oferty i wdrążać nowe, świeże, unowocześnione pomysły. Nie myślę oczywiście, że standardowa reklama jest zła – jestem jednak przekonana, że ona sama w sobie to o wiele za mało, by obecnie osiągnąć sukces, zwłaszcza, jeśli myśli się przyszłościowo o wyjściu z lokalnego zasięgu klientów i rozszerzać bazę ewentualnych kupców o osoby z całej Polski – a może i dalej. Same studia oferowały naprawdę wiele. Moją ciekawość wzbudziły takie niby drobne, a jednak tworzące pewien wizerunek marki rzeczy, jak kalendarze, foldery czy długopisy z logo firmy. Takie rzeczy często są przekazywane z rąk do rąk, ktoś po prostu je komuś da lub pożyczy, a nazwa firmy zostaje w głowie i jeśli osoba znowu się na nią natknie – zdecydowanie wybierze właśnie ją. Ponownie jednak – to jedynie element z wielkiej układanki, jaką jest kampania reklamowa, a ja chciałam kogoś, kto tą specyficzną układankę dla mnie ułoży, jednocześnie tworząc prawdziwe dzieło sztuki. 

Poszukiwania trwały długo, bo tyle zajmuje analiza, nie tylko samych ofert, ale i opinii innych osób, które już korzystały z możliwości, jakie oferuje studio reklamowe. Ostatecznie podjęłam decyzję po samej rozmowie z pracownikiem studia. Wyszłam po niej nie tylko zachęcona do kupna kampanii, ale także zmotywowana do działania. Na efekty nie trzeba było czekać długo – taka rozwinięta reklama w krótkim czasie pozwala na olbrzymi rozwój.